דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לשמור על הצלחה בעסקים 

מאת    [ 16/06/2011 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 2449 פעמים ]

 

עקרונות בסיסיים להצלחה בעסקים

כל אדם עובר מצבים שונים בחייו, כיחיד,כארגון, כקבוצה. אין מצב סטטי. או עולים או יורדים. תתבונן בהכנסות של העסק שלך, לעולם סכום ההכנסה אינו זהה. או שההכנסה ירדה בסכום קטן או גבוה, או שהיא עלתה בסכום קטן או גבוה. זה נכון לגבי כל תחומי החיים. רובנו רוצים לבצע פעולות כדי להשתפר, אנחנו יום יום חושבים ומנסים לעשות דברים שישפרו את היחסים, ישפרו את העסק, ובכלל מי לא רוצה לגדול - מי לא רוצה שתהיה לו הצלחה בעסקים ובחיים ? חוקר אמריקאי בשם רון האברד גילה את הנתיב ואת הנוסחאות להצלחה בעסקים ובחיים בכלל, שכאשר מיישמים אותם מגיעים לידי שפע ועוצמה אישית וכלכלית. החכמה היא ביישום המהיר, ומעבר דרך אותם שלבים שיובילו להצלחה בעסקים. 

ישנן 11 מצבי פעולה אותם עובר האדם בכל תחומי חייו

העניין הוא לזהות באיזה מצב אנחנו נמצאים ואז לפעול בהתאם כדי לשפר את המצב. עלינו להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולבחון באם חלה עליה או ירידה. למשל בדקנו וראינו שבחודש מסוים עלתה ההכנסה פלאים. יש לכך סיבה. לכל דבר יש סיבה. מצב כזה של עליה שהיא למעלה מ-30% הוא מצב שנקרא שפע. שפע הוא המצב המסוכן ביותר אדם זוכה פתאום בסכום כסף, הדבר הראשון שהוא חושב עליו הוא כיצד לבזבזו. מכונית פאר, חופשה חלומית, מותרות.

או קחו למשל עסק, במשך חודש אחד, לפתע הוא עלה לשפע, נניח שהוא הכפיל את הכנסותיו ועלה ממחזור של 50,000 לחודש למחזור של 100,000. באותו החודש הוא בהחלט בשפע. אלא מה - באופן טבעי אדם שהגיע לשפע חושב כיצד לבזבזו. זו טעות. אתה יכול למצוא עצמך מרוח על כביש. אז היזהר, זה מסוכן. זה כמו לטפס על הר גבוה, ואז מעידה קטנה, ואתה מתגלגל מטה במדרון התלול.

הדבר הראשון שאדם צריך לעשות בהגיעו לשפע הוא לחסוך! ישנן 4 צעדים ברורים כאשר מגיעים לשפע. זו נוסחא מאוד מדויקת לשמירת ההצלחה בעסקים, שלא כדאי להקל בה ראש. חשוב ליישם את הצעדים בדיוק באותו הסדר.

הנה נוסחה או המתכון המדויק לשמירת ההצלחה בעסקים:

  1. חסוך. זה ההפך מלבזבז. שים כסף בצד, ו/ או הפסק כל בזבוז. וכן אל תקנה שום דבר שיש עליו התחייבות.
  2. שלם כל חוב אפשרי. גרד כל חוב שיש על פני היקום הזה, ופשוט שלם אותו. בין אם זה הלוואה שלקחת, בין אם זה חובות ישנים. פשוט שלם.
  3. גלה מה גרם לשפע הזה וחזק אותו. זה יכול להיות שהעלית קמפיין מוצלח באינטרנט, וזה הביא לשלל לקוחות, וההכנסות עלו לשפע. עליך לגלות זאת ואז לחזק זאת. כלומר להמשיך עם הקמפיין, להגדיל את החשיפה של הקמפיין. לחזק אותו ולבצע אחת לחודש קמפיין. ייתכן שהכשרת אנשי מכירות, וכעת הם מצליחים לסגור יותר עסקאות. גלה זאת, וחזק זאת על ידי כך שאחת לחודש הם יעברו הכשרה, ואימוני מכירות.
  4. את היתר השקע  באמצעי שירות. לאחר שחסכת, שילמת כל חוב אפשרי, גילית מה גרם לשפע. כעת נותר לך להשקיע בשיפור השירות. לשירות יש ערך חשוב בקידום. מי לא רוצה שירות יעיל ומהיר. זהו פרמטר מאוד חשוב לעסק. אם אתה נותן השרות, שפר את עצמך, עשה כל דבר שיגרום לכך שתיתן שירות טוב יותר. אם זה העסק שלך, הוסף תוכנה לשיפור השירות, מענה מהיר ללקוחות ועוד.

הבטחה להצלחה בעסקים

דבר אחד בטוח, תיישם את הנוסחה, לא מספיק לקרוא אותה, ואז תהיה לך הצלחה בעסקים. נסה ותיווכח כיצד זה פועל כמו קסם. כל שנותר לי לאחל הוא שתגיע לשפע ותדע לשמור עליו, ואז תעבור למצב הבא שנקרא עוצמה.

 

 

 

הדס כהן - יועצת עסקית בכירה , עוסקת בליווי עסקי ,אימון עסקי , אימון אישי למנהלים , אימון לאנשי מכירות ,לעסקים שרוצים ויכולים הרבה יותר...  www.upstat-business.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב